חנות וירטואלית

פתח חנות
בחינם עכשיו!
פתח חנות
בחינם עכשיו!

 
שיפור יחס ההמרה של מבקרים לקונים בחנות המקוונת שלכם
18/06/2009 05:37

האם יש לכם כמות מבקרים נכבדה המגיעה לאתר האינטרנט אולם לעומת זאת כמות מאכזבת של קונים?

נכתב על ידי רמי גבאי 

 חשיבות איסוף וניתוח המידע


האם יש לכם כמות מבקרים נכבדה המגיעה לאתר האינטרנט אולם לעומת זאת כמות מאכזבת של קונים?


יש להניח כי השקעתם רבות בעיצובו הגרפי של האתר, בתכנים איכותיים המותאמים לקהל היעד שלכם,
האתר נטען במהירות, ובכל זאת משהו לא עובד. המבקרים הרבים לא נשארים לקנות.


השגת יחס המרה של יותר מ 0.5%
יחס ההמרה (Conversion Rate) הינו פרמטר למדידת יכולת מכירה המתקבל מחלוקת מספר הקונים במספר המבקרים.
אתר מכירות מקוונות טוב יכול להגיע ליחס המרה של 0.5% ללא מאמצים מורכבים.
אם ברצונכם לשפר את יחס ההמרה שלכם עליכם לדעת ראשית אילו תהליכים עובר המבקר בחנות שלכם.
באמצעות מעקב אחרי התרחישים שאותם עובר המבקר באתר שלכם תוכלו לזהות את הנקודות הבעייתיות.


תרחיש חנות אינטרנט לדוגמא
בואו ניקח לדוגמא תרחיש עגלת קניות.
המבקר שלכם נוחת בעמוד כניסה שאליו הגיע באופן יזום או באמצעות קמפיין פרסומי כלשהו ומוסיף מוצר כלשהו לעגלת הקניות שלו.
לאחר מכן התסריט האידאלי בשבילכם הוא שהמבקר ימשיך וימלא את פרטי כרטיס האשראי שלו ויאשר את הרכישה.
המשמעות היא תרחיש המורכב מן העמודים הבאים:

  1. עמוד כניסה
  2. הוספת מוצר לעגלת הקניות
  3. סקירת ההזמנה
  4. הוספת פרטי כרטיס אשראי ופרטים אישיים
  5. סיום הרכישה בהצלחה

מה שקורה בדרך כלל הוא שמבקרים רבים נוחתים בעמוד 1 ומעטים מאד מסיימים את התהליך בעמוד 5.
אם אתם יכולים לאתר את נקודות הנטישה אז תוכלו גם לנסות לעשות משהו בקשר לזה.


בואו נניח לרגע שיש לכם מערכת פשוטה שיכולה לספק נתונים על כמות המבקרים בכל עמוד:

  1. עמוד כניסה - 10,000 מבקרים
  2. הוספת מוצר לעגלת הקניות - 8,000 מבקרים (20% נטישה)
  3. סקירת ההזמנה - 240 מבקרים (97% נטישה)
  4. הוספת פרטי כרטיס אשראי ופרטים אישיים - 120 מבקרים (50% נטישה)
  5. סיום הרכישה בהצלחה - 40 מבקרים (66% נטישה)

בואו נתבונן במספרים הללו במבט יותר עמוק.
10,000 מבקרים הגיעו לעמוד הכניסה.
20% עזבו בלי להוסיף מוצרים לעגלת הקניות.
מתוך ה 8,000 שהוסיפו מוצר כלשהו רק 240 הלכו צעד קדימה וסקרו את ההזמנה שלהם!
(רק 3% מתוך ה 8,000).
בהמשך הדרך אבדו עוד קונים פוטנציאליים ומתוך 10,000 מבקרים נותרתם עם 40 רכישות.
כלומר יחס המרה עלוב של 0.4%.


בוחנים את נקודת הנטישה הקריטית
פתאום אתם יכולים לראות מדוע מכל כך הרבה מבקרים נותרתם עם כל כך מעט קונים.
התבוננו בעמוד 3 שמאבד לכם 97% מהמבקרים. השקיעו בו מאמץ ואם תצליחו לדוגמא להפחית רק בשלב זה את אחוז הנטישה ל 50% תקבלו את התוצאות הבאות:

  1. עמוד כניסה - 10,000 מבקרים
  2. הוספת מוצר לעגלת הקניות - 8,000 מבקרים (20% נטישה)
  3. סקירת ההזמנה - 4,000 מבקרים (50% נטישה)
  4. הוספת פרטי כרטיס אשראי ופרטים אישיים - 2,000 מבקרים (50% נטישה)
  5. סיום הרכישה בהצלחה - 660 מבקרים (66% נטישה)

המשמעות: שיפור עצום ביחס ההמרה מ 0.4% ל 6.6%.
עם אותן השקעות בפרסום, אך השקעה מסוימת בנוחות השימוש וחידוד המסר שלכם תגיעו לתוצאות מצוינות.
כל זאת מתאפשר הודות למדידת ההישגים שלכם ומדגיש את חשיבות איסוף וניתוח המידע לצורכי שיפור ביצועי החנות המקוונת שלכם.


חנות וירטואלית | חנות בפייסבוק | אודות | מוצרים | אינדקס חנויות | לקוחותינו | למען הקהילה | כתבות | תמיכה טכנית | יצירת קשר
חנות וירטואלית | קניון וירטואלי | יאלה | יאללה | מכירות באינטרנט | Yala | Yalla | הקמת חנות | חנות מקוונת | חנות אונליין | חנות באינטרנט | חנות קטלוג | אתר קטלוגי | קטלוג באינטרנט | אתר מכירות | מסחר אלקטרוני | קידום חנות וירטואלית | הקמת חנות וירטואלית | חנות מקוונת באינטרנט | חנות וירטואלית חינם | חנויות וירטואליות | חנויות וירטואליות בחינם | סחר אלקטרוני | למכור באינטרנט | קטלוג מוצרים | חנות סולקת אשראי | חנות וירטואלית למכירה | חנות וירטואלית קוד פתוח | חנות באינטרנט חינם
© 2017 כל הזכויות שמורות חנות וירטואלית חנות וירטואלית מנצחת
רוצה למכור גם כשאתה ישן?
עכשיו זה אפשרי!!!
תוכל למכור כמו שתמיד חלמת
, גם כשאתה ישן.
כולל קידום וחשיפה במנועי חיפוש

רוצה שנתקשר אליך?